כיצד סטודנטים יכולים לחסוך בהוצאות התקשורת

סטודנטים, תמיד מחפשים דרכים לצמצם בהוצאות. מרביתם גרים עדיין אצל ההורים, משתכרים לא הרבה, מתקשים למצוא זמן עבור עבודה נוספת ומשתדלים להימנע מהוצאות מיותרות. ובין הוצאות על שכר דירה, אוכל, לימודים וביגוד, גם סעיף התקשורת עלול להיות סעיף כבד המכביד על הכיס. אבל אפשר בכל זאת למצוא דרכים שונות לחסוך בהוצאות התקשורת. איך? קראו במאמר שלפניכם.

חיסכון בהוצאות תקשורת לסטודנטים

ראשית, כסטודנטים, היו ערניים למבצעים המתפרסמים עבורכם מפעם לפעם. חלק מהחברות מפרסמות מדי פעם מבצעים ממש שווים לסטודנטים וגם אם לא נתקלתם במבצע כזה, כדאי להרים טלפון לנציג השירות ולברר איתו האם קיים מבצע כלשהו. ובכל מקרה אפשר לנהל משא ומתן. לפרוט על נימיו של הנציג ולבקש התחשבות במצב. שווה לנסות. מקסימום לא יצליח.

ההטבות לסטודנטים יכולות להתבטא בהנחה משמעותית של עלות החבילה, או התקנה בחינם וראוטר בחינם.

בכל מקרה, מה שחשוב הוא למצוא חבילות גלישה מתאימות. וכדאי להתאימן בצורה טובה לצרכים שיש לכם מהאינטרנט, כדי להוזיל עלויות ולהימנע מתשלומים מיותרים. יש חבילות אינטרנט ביתי לסטודנטים שהחברות מציעות, עם הטבות שונות, למשל, חודשיים ראשונים בחינם על הצטרפות לחבילת גלישה.

מה שחשוב הוא להגדיר מה הם דפוסי השימוש שלכם באינטרנט כדי לדעת איזו חבילה מתאימה לכם ביותר. האם אתם גולשים מסיביים המורידים משחקים, צופים בסדרות ובסרטים אונליין ומורידים קבצים גדולים או שאתם זקוקים לחבילה בסיסית שתאפשר לכם לשלוח מיילים, לגלוש באתרים ולקרוא מאמרים.

בנוסף, אם אתם מבלים את רוב היום באוניברסיטה או במכללה וגולשים באמצעות הווי-פיי החופשי שהן מספקות, תוכלו להסתפק בחבילת גלישה בעלת נפח לא גדול. לכן רכשו רק את החבילה הגלישה המתאימה לכם ואל תתפתו לחבילה גדולה שאינכם זקוקים לה.

ספק ותשתית באותה חבילה

כדאי להעדיף חברה המשלבת את שניהם מכיוון שהיא אמורה להיות זולה יותר. לאחר שבחרתם את נפח הגלישה הרצוי לכם, צרו קשר עם ספקיות האינטרנט ובדקו אילו מסלולים הם מציעים לסטודנטים. כדאי לעיתים להתמקח ולהשיג הוזלה נוספת' לדוגמא, בעלויות ההתקנה.
עכשיו השוו בין החברות ובדקו מי החברה אשר מציעה את החבילה האטרקטיבית ביותר.

איכות האינטרנט

בלי אינטרנט ביתי איכותי ויציב כמעט ולא ניתן להסתדר כיום. האינטרנט מהווה חלק בלתי נפרד מהחיים שלנו וכסטודנטים בכלל. חלק גדול מול האוניברסיטה ומול המטלות השונות נעשה באמצעות האינטרנט ולכן חשוב שהוא יהיה זמין ויציב.

אושר רביבי

אושר רביבי

הלימודים הגבוהים שלכם הם לא דבר של מה בכך, וכל כך קל ללכת לאיבוד בים של מידע...

לכן אני כאן - מי שמכיר את המערכת מבפנים, כדי לתת לכם את הפרטים הרלוונטיים שאתם צריכים כדי להתקדם לקראת ההסמכה או התואר.

ולקראת העתיד שלכם!

MITקדמים בלימודים

הלימודים הגבוהים שלכם הם לא דבר של מה בכך, וכל כך קל ללכת לאיבוד בים של מידע…

לכן אני כאן – מי שמכיר את המערכת מבפנים, כדי לתת לכם את הפרטים הרלוונטיים שאתם צריכים כדי להתקדם לקראת ההסמכה או התואר.

ולקראת העתיד שלכם!

כתבות אחרונות