מציאת עבודה תוך כדי הלימודים

מציאת עבודה

בין אם אתם סטודנטים באוניברסיטה או במכללה, אתם בטח יודעים שחיי סטודנטים יכולים להיות לא פשוטים ולחוצים.
בין אם זה בגלל המבחנים והעבודות שיש להגיש, התשלום החודשי על התואר, והעמידה בשאר ההתחייבויות.
מרגישים שאתם צריכים משרה גמישה ומאפשרת שתסייע לכם לעמוד בלחץ הכלכלי? קראו את המדריך שיסייע לכם למצוא עבודה במהלך הלימודים.

למציאת עבודה תוך כדי התואר יש מגוון יתרונות, היא תעניק לכם ניסיון תעסוקתי כבר במהלך הלימודים כך שכאשר תסיימו את התואר ותצאו לשוק העבודה יהיה לכם ניסיון התחלתי שיבליט אתכם על פני שאר חבריכם לספסל הלימודים. בנוסף, יאפשר לכם לחסוך קצת במהלך התואר בין אם זה להנות מטיול חוויתי לאחר סיום הלימודים או לחסוך לדירה לעתיד.

איזה תחום לבחור?

ישנן משרות כלליות רבות אשר מתאימות לסטודנטים ולא דורשות ידע מקדים כמו מלצרות, ברמנים, מארחים במסעדות, ועבודות משרדיות שונות.
לחילופין, כדאי שתנסו להתברג במשרות סטודנט אשר קשורות לתחום אותו אתם לומדים, בין אם זה מדעי המחשב או שיווק ופרסום, ישנם משרדים רבים אשר פותחים את הדלת ומאפשרים הזדמנות לסטודנטים לחצי משרה כך שיוכל לשלב זאת יחד עם הלימודים ולצבור ניסיון.

הכנת קובץ קורות חיים

כתבו קובץ קורות חיים אשר משקף את יכולתיכם המקצועיות והאישיות ויבדל אתכם על פני שאר המתמודדים על אותה משרה במידת האפשר.
הקפידו לכתוב בצורה תמציתית וממוקדת כך שיתאים לאותה משרה והדגישו את תכונותיכם החזקות והישיגכם המקצועיים.

בחירה נכונה

נסו לחשוב אילו נושאים מעניינים אתכם ואל תקפצו על המשרה הראשונה שאתם רואים, לרוב התחום שבו תבחרו יוכל להיות הכיוון המקצועי שלכם לטווח הקצר, כך שיש לבחור בנושא שאתם מתחברים אליו ומעונינים לעסוק בו בעתיד הקרוב.

שקיפות

הקפידו לשמור על שקיפות ולעדכן את המעסיקים על הזמינות שלכם בתקופת הלימודים, בתקופת המבחנים ובעבודות הגמר, ייתכן כי לא תוכלו לעמוד בכל ההתחייבויות ובכל המשמרות וחשוב שידעו מראש כי תעשו את מירב המאמצים ויחד עם זאת לשמור על שקיפות מולם ולהישאר הוגנים.

הפעילו קשרים

זה לא הזמן להתבייש, נסו להפעיל את רשת הנטוורקינג שלכם ולהשתמש במעגל החברים והמשפחה שלכם למציאת עבודה, יידעו אותם באיזה תחום אתם מחפשים את המשרה וכי אם ישמעו על משרה פנויה יעבירו אליכם. אם עדיין אין לכם חשבון ברשת החברתית לינקדאין, זה הזמן לפתוח חשבון ולהתחיל להתברג ולחבור אל אנשים מהתעשייה והתחום בו תרצו לעבוד ולפתוח לכם הזדמנויות נוספות.

צברו ניסיון בראיונות עבודה

גם אם לא מדובר במשרה שאתם מעוניינים בה, לכו לראיונות עבודה וצברו ניסיון בהצגה העצמית שלכם, במענה על שאלות, בעמידה בלחץ ובהכרה של תהליך חיפוש העבודה, בקשו פידבק על הראיון גם אם לא צלח ונסו להבין כיצד עליכם להשתפר והסיקו מסקנות לראיון הבא.

אושר רביבי

אושר רביבי

הלימודים הגבוהים שלכם הם לא דבר של מה בכך, וכל כך קל ללכת לאיבוד בים של מידע...

לכן אני כאן - מי שמכיר את המערכת מבפנים, כדי לתת לכם את הפרטים הרלוונטיים שאתם צריכים כדי להתקדם לקראת ההסמכה או התואר.

ולקראת העתיד שלכם!

MITקדמים בלימודים

הלימודים הגבוהים שלכם הם לא דבר של מה בכך, וכל כך קל ללכת לאיבוד בים של מידע…

לכן אני כאן – מי שמכיר את המערכת מבפנים, כדי לתת לכם את הפרטים הרלוונטיים שאתם צריכים כדי להתקדם לקראת ההסמכה או התואר.

ולקראת העתיד שלכם!

כתבות אחרונות